10 та 1 правило організації новорічного корпоративу
Якими є основні секрети успішного корпоративного святкування нового року? Рік у рік HR-и та PR-щики шукають нові ідеї, щоб не повторитися і придумати якийсь унікальний сценарний хід.
Що найбільше турбує персонал і керівництво компаній в листопаді? Звичайно ж, підготовка до святкування Нового року. Це особливий період у житті кожної організації. Це період творчості і креативу!
Все починається з 5 питань
Де? Коли? Хто? Що? Як?
Де і коли проводити свято? Хто цим буде займатися? Що має бути в сценарії? Як реалізувати ідеї? Це питання, з яких починається планування будь-якої події.
Отже, перше, що ви повинні розуміти, перед тим як дати відповідь на ці питання — це який бюджет вашого заходу. Відповідь на питання що буде в програмі, залежить від завдань, коториеви хочете вирішити завдяки корпоративу. А тепер розглянемо всі можливі варіанти.
Варіант 1. Рік був вдалим! Грошей не шкодуйте!
Це ідеальна картина для польоту фантазії і креативу. Швидше за все, керівництво компанії захоче віддячити своїм співробітникам за плідний минулий рік і подарувати всім свята відпочинок. Очевидно, що колектив згуртований і дружний, тому завдання по тімбілдінгу не настільки актуальна, ніж відпочинок після насиченого подіями року.
На першому місці перед відповідальною особою стоятиме пошук підрядника, який зможе запропонувати і реалізувати нестандартні ідеї проведення свята з якісною шоу-програмою,відомим ведучим, зіркою першого або другого ешелону, конкурсами, феєрверками та іншими радощами. Послуги фахівців, в першу чергу, полегшать ваше життя і допоможуть ізбавітьсяот безлічі клопоту. Ви зможете виконувати свої професійні обов'язки і курирувати процес організації паралельно. Однак слід пам'ятати, що якість свята багато в чому залежить від досвіду підрядника.
Саме тому при виборі агентства слід дотримуватися наступних правил:
- вивчіть портфоліо компанії;
- ознайомтеся з відгуками клієнтів агентства;
- запитайте кілька варіантів сценарію;
- уточніть, які завдання можуть вирішити фахівці;
- вивчіть прейскурант цін;
- дізнайтеся, чи зможе агентство створити для вас індивідуальну програму.
Ви завжди зможете заощадити, розділивши між колегами компанії і агентством деякі завдання. Наприклад, написання сценарію і підбір концепції, підбір артистів і ведучого, разработкуконкурсной програми і декору приміщення віддайте агентству. Самі займіться вибором приміщення узгодженням меню, технічним забезпеченням, дизайном запрошень, вибором і закупівлею подаркови іншими організаційно-технічними завданнями. Такий розподіл сил допоможе швидше реалізувати задумане і чіткіше контролювати процес організації.
Варіант 2. Нам треба здружитися! Грошей не шкодуйте!
Хіба може, щось більше здружити і зблизити, ніж душевна вечірка у веселій компанії' як і в першому варіанті, бюджет дозволяє залучити агентство і покласти на нього важливу місію.Однак на відміну від попереднього варіанту, відповідальному липу варто ще більше уваги приділити конкурсній та ігровій програмі свята.
Запросіть спеціаліста агентства до Вашого офісу на кілька годин. Нехай він побуває у всіх відділах вашої компанії, відчує дух колективу, поспостерігає за кожним із співробітників і составітпортрет компанії, відділів, персоналу. Це допоможе створити унікальний сценарій, який буде близький, зрозумілий і цікавий кожному в компанії.
Ні в якому разі не можна про когось забути! Визначте кожному якусь роль, Дайте можливість вимовити побажання, станцювати, заспівати пісню, зіграти на гітарі. Основне завдання-продумати насичену конкурсну програму, створити індивідуальний сценарій і вибрати ведучого. .
Варіант 3. Організувати корпоратив своїми силами? Легко!
І це дійсно так! Головне, пам'ятайте про те, що вам належить більшу частину свого часу найближчі два місяці присвятити цьому захоплюючому заняттю.
Ось 10 правил, які спростять процес організації Новорічного корпоративу своїми силами:
Правило 1. В першу чергу визначитеся із завданням і концепцією заходу. Що ви більше хочете? Відпочити або згуртувати колектив?
Правило 2. Визначтеся з місцем і датою проведення свята. Благо, сучасна сфера обслуговування нам пропонує заміські комплекси з конференц-залами, ресторанами і номерами.Для вас відкриті розважальні центри та нічні клуби. Якщо у вас обмежений бюджет, проведіть Новий рік в офісі. При цьому вам треба буде декорувати приміщення так, щоб в повітрі витав дух свята, а не повсякденному офісного життя. Для цього ви можете самостійно вирізати, склеїти, зліпити іграшки, гірлянди та іншу святкову мішуру.
Правило 3. Створіть оргкомітет. Для цього вам доведеться знайти серед співробітників компанії творчих людей з організаторськими здібностями, які стануть єдиною командою з девізом«Один за всіх і всі за одного!».
Правило 4. Створіть план. Це перелік усіх необхідний робіт, домовленостей, завдань, які виникнуть перед оргкомітетом протягом підготовчого процесу. Розпишіть задачипо блокам: вибір місця, Створення меню, декор, сценарій, розважальна програма і т. д.
Правило 5. Визначте та призначте відповідального за кожен блок завдань. Усі колеги братимуть активну участь у підготовці свята, проте відповідальність за виконання цього чи іншого блоку завдань лежатиме на певних особах.
Правило 6. Підготуйте подарунки. Якщо у вас в компанії є майстриня, яка вміє робити красиві речі своїми руками, візьміть у неї майстер-клас і створіть для колективаподарочкі хенд-мейд. Як правило, такі подарунки високо цінуються, і довго ще радую око на офісних столах.
Правило 7. Виберіть ведучого. Визначтеся з Дідом Морозом і Снігуронькою! Ви можете найняти професійних акторів або вибрати їх із співробітників компанії. Костюми цих персонажейможно взяти в оренду.
Правило 8. Пропишіть сценарій. Сценарний план з таймингом-це основа вашого заходу. Пропишіть його чітко за часом, коли починається і закінчується та чи інша активність.Без цього плану ви не зможете без накладок і збоїв провести захід.
Правило 9. Продумайте конкурси, привітання та запрошення. Загляньте в інтернет. Він зберігає в собі безліч цікавих ідей, з яких ви з легкістю зможете придумати конкурсиі гри на свято. Не пропускайте ігри для дітей, багато з них дуже весело проводити серед дорослих. Проведіть конкурс на краще новорічне привітання серед відділів. Создайтедруг для одного фотоколажі і відео привітання, запишіть пісню в подарунок керівництву. Зберіть фото з заходів за минулий рік і покажіть їх на великому екрані. Запевняю вас-етовесело, забавно і захоплююче!
Правило 10. Складіть меню. Особливу увагу приділіть складанню меню. Навіть якщо вам дозволяє бюджет, не намагайтеся накрити столи так, щоб вони ломилися від страв. Вивчивши вкусивашіх співробітників і керівництва, складіть оптимальне меню, в якому будуть збалансовані холодні і гарячі закуски, десерти і напої. Впевнена, що захід пройде актівнееі веселіше, якщо у вас і ваших товаришів по службі залишаться сили на танці, ігри та веселощі.
Дотримуйтесь цих не складним правилам, і сама підготовка до Нового року стане для вас святом. А про вечірку будуть згадувати ще довго і радісно. І ще: не забудьте взяти з собойвідеокамеру і фотоапарат. Отримані знімки і відеоролики не один день будуть радувати ваше око.
З наступаючим Новим роком, друзі! Веселих Вам свят!
Журнал "Офісний Експерт"- це перше в Україні глянцеве видання про питання забезпечення офісу, а також про життя в офісі та за його межами!
З 2010 року ми в кожному номері публікуємо важливу і необхідну інформацію для офісів.Саме для них ми призначаємо місце зустрічі на сторінках "офісного експерта", розповідаємо про здоровий спосіб життя, організацію дозвілля, облаштування робочого місця, діловий етикет та багато іншого!