Я УКРАЇНЕЦЬ! І це звучить ГОРДО!
Мода на українську символіку на ринку канцтоварів стрімко зростає. Це призвело до того, що попит на такі канцтовари почав перевищувати пропозицію.
Мода на Україну
Виробники товарів для офісу активно "одягають" їх в українську вишиванку або прикрашають в національні кольори. Такі товари, безперечно, користуються зараз величезним попитом і находятсяна піку популярності.
«Вітчизна – це не хтось і десь, Я – теж Вітчизна» – писав Іван Світличний, відомий літературознавець і поет. Ми всі і є державою, кожен з нас і є - Україна. Треба усвідомити це і йти з цим гаслом по життю. Без нас і нашого патріотизму нічого б не змінилося. Якби нам була байдужа доля країни, ми б зараз так і сиділи під каблукомі виконували забаганки бандита. Тому, починайте кожен з себе, Друзі!Рік тому ми жили в мирній країні, яка якось переживала тривалу, але не смертельну економічну кризу, скаржилася на несправедливість, але готова була чекати «доброгоцаря», який прийде і вирішить, нарешті, всі проблеми і знову все буде «як завжди».
Через рік ми живемо у воюючій країні, країні, яка майже досягла економічного дна, але зробила свій цивілізаційний вибір і готова за нього платити. І платить. Дуже багато і страшно, але не готова більше чекати. Ніколи не читаю написів на паркані. А ця змусила зупинитися, зачепила душу і серце: "Я-УКРАЇНЕЦЬ. І це МОЯ біографія!». Адже це і є тасамая ідентифікація, та сама Національна ідея, якої нам завжди так не вистачало, навколо якої можна і повинно будуватися самосвідомість кожного громадянина України.
З одного боку, той самий "шароварний патріотизм«: чиновники у високих кріслах, одягнені у вишиванки, які насилу сходяться на їх» трудових мозолях", нинішнє масове забарвлення парканів мостів, кинутих наполовину в міру падіння ентузіазму і грошових зборів, нівелює саму ідею самоідентифікації, перетворюючи її на фарс і клоунаду, але є в ньому і раціональне зерно.Будь-яка медаль-двостороння. Об'єднуватися простіше навколо якогось символу, і прекрасно, що це Символи державної та національної приналежності « "Я-українець"! Це як розпізнавальний знак-»свій-чужий". У радіозв'язку є умовний сигнал - "плюс-плюс«, що означає:»Зрозумів-прийняв". І наявність патріотичних символів – це індекси цього сприйняття: ми зрозуміли і прийняли,що ми – українці, незалежно від національності, Ми – європейці і зворотна дорога-це шлях у прірву. І тепер нашій українській душі, і не по обов'язку, хочеться завжди мати подрукой стали такими рідними і значущими символи: вишиванку, тризуб, блакитне і жовте. Де ще рок-концерти закінчуються масовим виконанням Державного гімну зі сльозами наглазах і гордістю в душі?
Патріотизм і товари для офісу
Патріотизм не має нічого спільного з ідеологічними спекуляціями. Патріотизм-це чітке усвідомлення поваги до ближнього і любові до «Патрії» – землі, предків, спадкоємців. А цю любов можна виховувати, зі стелі вона не береться. Постачальники товарів для офісу-теж люди, і теж українці, так само як і ті, хто цими товарами користується. І у них теж є потреба висловити патріотизм не тільки словами.
Практично у кожної лінійки канцтоварів є товари, пов'язані з державною або національною символікою. Це щоденники, папки, зошити і навіть Степлери. Пропозиція таких товарів стає все ширше, відповідаючи запитам і потребам ринку, зачіпаючи навіть такі досить консервативні сфери канцелярії, як оснащення для печаток і штампів. Здавалося б, ну чтоможно придумати нового для звичайного штампа. Але, виявляється, його можна одягнути у вишиванку, можна виготовити в кольорах Державного Прапора, а можна заховати всередину кишенькового штампамалюсенький, але такий теплий сюрприз – флешку-вишиванку. І на додаток-прикрасити упаковку картою України зі зрозумілим для всіх гаслом єдності. Деякі штемпелевиробники самостійноначали наносити на таке оснащення патріотичне гасло " Слава Україні!». Зайве коментувати попит на таку продукцію.
Мода на українську символіку привела ринок до того, що попит на такі товари почав перевищувати пропозицію. Особливо гостро це відчули на собі продавці канцелярських товарів у серпні– традиційно «шкільному» місяці, коли «українські» щоденники та зошити змітали з прилавка.
Тепер такий же попит відчувають на собі продавці канцелярії для офісного сегмента: сейф для офісу з національною символікою красиво виглядає в офісі, може бути відмінним і полезнымподарком директору або всіма улюбленому головбуху, жовто-блакитні олівці красуються навіть на столах нашого уряду, папки з гербом в кольорах національного прапора надійно зберігають необходимуюинформацию і документи
Гордість за свою країну може зрівнятися тільки з гордістю за своїх дітей. Будь-який предмет, на якому буде зображений прапор, герб або інша національна символіка буде сприяти розвитку духу патріотизму і об'єднання нас в єдину націю співвітчизників, незалежно від національності або місця проживання, оскільки країна у нас одна і неподільна – наша Україна!На офісний сезон 2015 року підготовлені (і, на жаль! перша партія вже викуплена) щоденники і тижневики з орнаментом-вишиванкою, чималу роль в цьому попиті зіграли і окремі зірки першої величини нашої естради, похвалившись в мережі своїм придбанням, а на шкільний сезон компанії-постачальники вже заявили про виведення на ринок високоякісних шкільних рюкзаків в синьо-жовтій гамі. Цікавим виявився досвід компанії із Західної України, що випустила в продаж «українські» Степлери. В офісі Постачальника встигли почути тільки свист, з яким цей товар розлетівся по покупцям. Тепер планується випуск ще й дироколів в тих же кольорах. Великим попитом користується їхня ж сувенірна продукція з українським гербом у синьо-жовтій гаммі, виконана в «керамічній» техніці. Така ж кераміка покладена в основу сувенірних скриньок, значків, кухлів і рамок для фотографій. Окремі постачальники, слідуючи велінню своєї "української" душі, готують до випуску цілі лінійки канцтоварів, супроводжуючи їх участю в соціальних проектах допомоги: файли з титульним аркушем-вишиванкою, жовто-блакитні блочки длязаміток, форматний папір в упаковці з вишиванкою. Багато компаній, що працюють в сегменті «B2B» відзначають, що сьогодні представники іноземних компаній із задоволенням замовляють целярію саме з українською символікою, таким чином підтримуючи і нашу українську самоідентифікацію, і прагнення до незалежності.
«Ми живемо у дивні часи, коли Нова Країна проростає крізь стару, як трава проростає крізь потрісканий асфальт: молоде, живе, зелене, гнучке пробиває чорне, старе, мертве й покручене.Без революційної романтики палаючих шин і пляшок із запальною сумішшю, без помаранчевих касок і дерев'яних щитів, без жовтих шарфів самооборони і щорічних молитов – революція наймення Майдан продовжується. Тільки запасайтеся не попкорном, а рукавичками, бо без вас нічого не станеться."(В. Пекар)Журнал "Офісний Експерт"- це перше в Україні глянцеве видання про питання забезпечення офісу, а також про життя в офісі та за його межами!
З 2010 року ми в кожному номері публікуємо важливу і необхідну інформацію для офісів.Саме для них ми призначаємо місце зустрічі на сторінках "офісного експерта", розповідаємо про діловий етикет, виборенеповторімого стилю,здоровий спосіб життя, організації дозвілля та багато іншого!