Оплата і доставка
Доставка товару
Доставка в офіс замовника безкоштовно, з 09:30 до 18:00. Субота та неділя - вихідні.
Мінімальна сума замовлення з безкоштовною доставкою – 3000 грн. Від 500 до 3000 грн. – самовивіз чи доставка Новою Поштою за рахунок замовника. Замовлення менше ніж 500 грн. не приймаються.
Термін виконання замовлення – наступний робочий день з моменту його отримання (якщо замовлення отримано до 12:00 при готівковому розрахунку або відстроченні платежу) або з моменту підтвердження оплати (при передоплаті, банківська виписка за попередній день).
Замовлення з відстроченням платежу або при готівковому розрахунку, отримані після 12:00, доставляються через день.
У термінових випадках можлива прискорена доставка навіть "сьогодні на сьогодні" за погодженням з менеджером.
Оплата товару
Безготівковий розрахунок, передоплата:
Після отримання та погодження з Вами замовлення менеджер відправить Вам рахунок-фактуру. Фактом надходження грошей є банківська виписка, що отримується щодня вранці за попередній день. Для отримання товару необхідно мати правильно оформлене доручення. Підприємство працює на загальній системі оподаткування, надаються усі необхідні документи.
Оплата з картки через Privat24 та інші онлайн сервіси на наш р/с.
Після отримання та погодження з Вами замовлення менеджер відправить Вам рахунок-фактуру для оплати на ФОП. Після надходження грошей здійснюється доставка. Надається товарний чек.
Готівковий розрахунок:
Оплата провадиться при доставці. Замовлення оплачується готівкою водієві - експедитору. Надається товарний чек.
Система знижок:
Якщо обсяг замовлення досить великий, ми готові надати Вам знижку в залежності від його суми та виду товару. Ми не є прихильниками якихось чітких відсотків, до кожного клієнта – індивідуальний підхід.
Пробне замовлення:
Для першого знайомства Ви можете зробити пробне замовлення на невелику суму БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ. Оплата прийнятого товару – не пізніше наступного дня після отримання. Для доставки потрібно надіслати у будь-який спосіб скан або фото правильно оформленої довіреності.
Оптові партії:
Доставка великих замовлень (паперу формату А4 понад 50 пачок та подібного товару) здійснюється на склад замовника або до входу до будівлі організації. Звичайно ж, наш експедитор допоможе, наскільки зможе, але просимо підготуватися до транспортування замовлення всередину вашого офісу власними силами.
Умови повернення та обміну товару
Товар належної якості, придбаний на умовах роздрібної торгівлі, сплачений готівкою, банківською карткою чи банківським переказом, можна повернути чи обміняти відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача" протягом 14 днів, за винятком дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Товар належної якості, придбаний на умовах оптової торгівлі (сплачений безготівковим банківським платежем), можна повернути або обміняти за погодженням сторін або відповідно до умов підписаного договору.